سکوت پاییزی من

من یه دختر پاییزم که ...

سکوت پاییزی من

من یه دختر پاییزم که ...

عیدتون مبارک!

سلا مممممممم.عیدتون مبارک! آخ که چه قدر عاشق این عیدا هستم که همه دور همیم.آخه واسه عید داداش گلم با زنداداش عزیزم و وروجکشون که من میمیرم واسش از شهرستان اومده بودن.جاتون خالی از اون جایی که همسری بنده تو امر کباب پزی متخصص هستن دیروز دیگه کم مونده بود بترکم اونقد که کباب خورده بودم.وای وروجک عمه هم همچین زبون میریزه همچین با ناز و عشوه عمه جون می گه که کم مونده از حال برم.خلاصه خیلی خیلی خوش گذشت.طبق معمول دوباره منتظر بودیم که از خانواده گرامی همسر شاید یه ندایی یه زنگی بیاد....اما بازو باز بیهوده... ما وظیفه مون رو به جا آوردیموعیدرو بهشون تبریک گفتیم و اومدیم خونه خودمون.دیگه کم کم احساس میکنم همسری هم داره عادت میکنه به این وضع یعنی مجبور هم هست.من نفرت دارم از محبت اجباری که بعد گلایه کردن و از رو اجبار به آدم بشه به خاطر همین ازش خواهش میکنم که گلایه نکن یکی که بخوادت خودش احساسشو ابراز میکنه اگه نه که محبتی نسبت بهت نداره خوب! دارم واسه کنکور ارشد درس میخونم.اما یه چند روزی که عقب افتادم.باید دوباره شروع کنم.تازه آخه آزمون عملی اسکیس هم هست که باید حسابی تمرین کنم.داره وقت میگذره.هر طور شده امسال باید قبول بشم.بعد کارشناسی خیلی وقتم رو سر این مسائل بیهوده خونواده همسری تلف کردم.خیلی پشیمونم کاش از وقتم خوب استفاده میکردم.اما از اون جایی که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست تصمیم دارم زود زود برم ماهی گیری!.....
نظرات 3 + ارسال نظر
سایه همسر اول دو مرد پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:01 http://sayehayezendegi.persianblog.ir

لیلا جان منبا افتخار شما رو لینک کردم

سایه همسر اول دو مرد سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 http://sayehayezendegi.persianblog.ir

لیلا جان سلام
اوضاع درسی در چه حاله ؟؟
عقب افتادگی های درسیت رو جبران کردی؟؟؟؟

سلام خانومی.بدک نیست اما مغزم داره سوت میکشه.دعام کن بتونم موفق بشم.ممنون که بهم سر زدی عزیزم.

آری سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 http://ary-f.blogfa.com

من میگم اون که گله می کنه دست پیش رو می گیره که به خودش گیر ندن و وظایفی رو که انجام نداده رو بروش نیارن تازگی ها هر کی گله میکنه تند فکر می کنم چه گله ای دارم ازش میگم بعد دیدم تو دیدار بعدی اصلاً گله نکرد حال کردم ترفند خوبی بود از سلاح خود آدما باید استفاده کرد

کاملا موافقم.راستی رمزو فرستادما!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد